Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota 130 000 zł (netto).
Do wydatku nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129).
1. Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna w Zychorzynie z siedzibą: Zychorzyn 79; 26-411 Rusinów posiadająca: Regon: 672768321 NIP: 7991864543
zaprasza do złożenia ofert na:
„Zakup nowego lekkiego, specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla OSP Zychorzyn”
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
2.1. Pojazd ma być fabrycznie nowy – rok produkcji 2021, musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. Nr 98 z 1997 r. poz. 602 ze zmianami) oraz wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 17 października 2014 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 450).
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1.
2.2. Dokładny termin odbioru przedmiotu umowy i miejsce odbioru Strony ustalą telefonicznie.
2.3. Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana) *
Kody CPV:
34144210-3 Wozy strażackie
42415320-7 Wyposażenie pojazdów ratowniczych
2.4. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela ……………..(wpisać okres udzielonej gwarancji) gwarancji jakości i rękojmi za wady. Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości.
Czas trwania okresu rękojmi za wady strony udzielają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości.
3. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 14.12.2021 roku.
4. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Dla ważności oferta cenowa musi zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego i załącznik nr 1 - Szczegółowy opis techniczny przedmiotu.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
5.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia,
5.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
6.1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6.3. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych pomyłek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zamawiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
7.1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Hanna Kobyłka, tel. 48 6727025 wew.25, e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
8.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku -„formularz ofertowy”.
8.2. Ofertę cenową i załącznik nr 1 należy:
- składać w terminie do dnia 30.07.2021 r. do godz. 10.00 osobiście w Urzędzie Gminy w Rusinowie przy ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, pokój nr 20 – Sekretariat, lub drogą e-mailową na adres: hanna.kobylka@rusinow.pl lub przez operatora pocztowego na adres ww. adres.
9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
9.1. Cenę ofertową należy przedstawić jako: cenę netto, wysokość podatku VAT, cenę brutto.
9.2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
9.3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
9.4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
10. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższej ceny.
11. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.
12. Miejsce i termin odczytania ofert:
- odczytanie treści ofert nastąpi w dniu 30.07.2021 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
13.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania (drogą mailową) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
13.2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
14. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
14.1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu;
14.2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
14.3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
14.4. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny