Stowarzyszenie „Przystalanie” promuje Polskie warzywa
Kampania „Moc Polskich Warzyw” promuje ideę sezonowego wybierania produktów od polskich plantatorów
Promocja diety opartej na sezonowych warzywach, produkowanych w polskich gospodarstwach to jeden z kluczowych celów kampanii „Moc Polskich Warzyw”. Z okazji Światowego Dnia Owoców i Warzyw twórcy kampanii chcą przypomnieć, że sezonowe produkty lokalne to gwarancja najwyższej jakości, zdrowia i smaku. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
W ramach kampanii został nagrany film pn.: Moc Polskich Warzyw w kuchni – Leczo, w którym wzięły udział przedstawicielki Stowarzyszenia „Przystalanie” wraz z kucharzem Tomaszem Kuczkowskim. Wspólnie gotowali leczo oraz rozmawiali o wartościach odżywczych i walorach smakowych polskich warzyw. Panie zdradziły w jakich regionach Polski produkuje się najwięcej warzyw ciepłolubnych, takich jak: papryka, cukinia, dynia, bakłażan, pomidory i fasolka szparagowa.
https://www.youtube.com/watch?v=48cbLd2BvH8&feature=share
05-02-2021